Imię: Luxor
Nazwisko: Gambler
Rasa: prawdopodobnie człowiek
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 21
Znak zodiaku: Waga
Kolor oczu: Szare
Kolor włosów: Biało-szare
Wzrost: 180
Status/profesja/funkcja: The Gambler Of Fate/Łowca Demonów - X Wizard
Strona mocy: Mądra strona
Charakterek: Prawdziwie Neutralny
Umiejętności: -Walka na miecze- Komentarz chyba zbędny -Mocna głowa- Nawet po piętnastej kolejce Luxor jest względnie trzeźwy -Mistrz we władaniu tulipanami- Przez dość czestę bywanie w barach i pubach Luxor osiągnął mistrzostwo we włądaniu bronią jaką jest tulipan ze szklanej butelki. -The Gambler of Fate- Urzywając kart tarota Luxor może ograć każdego w dowolną grę, nawet taką nie wymagającą kart. -Wróżbita- Ma odpowiednie wykształcenie i rekwizyt, więc co się czepiacie. -X Wizard- Jako członek organizacji "XIII" Luxor dysponuje umiejętnoscią walki keybladem (mieczem w kształcie klucza)
Broń: -Klucz Fatum: http://i136.photobucket.com/albums/q189 … yblade.jpg -Karty Tarota: http://www.tarot.info.pl/karty-symboleZl20k.jpg -Rebellion: http://images3.wikia.nocookie.net/devil … lion_4.jpg
Zalety: -Widzi przyszłość -Miły człowiek
Wady: -Pijus -Widzi przyszłość
Lubi: -Zwierzęta -Gorzałkę -Dobrą książkę -Gorzką Herbatę -Herbatniki
Nie lubi: -Ćpunów -Chińczyków -Ognia
Cechy szczególne: Przeważnie nosi czarny płaszcz, żadziej wytarte spodnie dresowe i biały T-Shirt. W jego licznych kieszeniach zawsze znajdzie się piersiówka, talia kart i puszka kociej karmy.
Standardowy tekst: "Jeśli tylko pozwolisz mi sięgnąć do mojej wewnętrznej kieszeni, wyjąć karty, przetasować, wyjąć jedną, to bezboleśnie cię wykończę..."
Przeszłość/historia: Teoretycznie wszyscy członkowie organizacji "XIII" nie powinni mieć wspomnień. Dzieje się tak dlatego że poprzez zespolenie z energią zapominają swoje Prawdzimie i otrzymują nowe, będące anagramem starego z jedną dodatkową literą - X. Otrzymuj potęgę za cenę wspomnień. Luxor jednak, mimo iż nadal jest wiernym członkiem "XIII" postanowił odzyskać swoją tożsamość. Poprostu podczas wykonywania misji poświęca pewien czas na poszukiwania informacji w archiwach, medytację i inne tego typu. Oczywiście równie często przesiaduję w fotelu z książką otoczony kotami, lub w swym czarnym płaszczu w pubie. Mimo małej ilości zajęć życie Luxora jest bardzo emocjonujące...
Marzenia: Luxor nie potrafi marzyć.
Plany: Najbliższe: Iść się napić Dalsze: Nakarmić koty Najdalsze: Nauczyć się marzyć
Cele: Nauczyć się marzyć, wykonywać swoją pracę (Łowca Demonów - X Wizard), odzyskać swoje Prawdzimie
Co tam jeszcze chcecie nabazgrolić: Muszę się napić...
Rysunek: http://i144.photobucket.com/albums/r188 … Luxord.jpg
|